Projekti

Kako nastaju dječji projekti u našem vrtiću?

Na osnovi zanimanja djeteta/nekolicine djece iz odgojne skupine za neku temu. Primjerice djecu zanima: što radi poštar, kako se izrađuju instrumenti, čemu služe muzeji, zašto je gužva u prometu, kuda ide voda iz cijevi, kako raste biljka iz sjemena… itd….

Uloga odgojitelja u projektu je da uočava i podržava dječje interese, dodaje nove materijale, sredstva, aktivnosti, sadržaje i dr....u djetetove aktivnosti, čime omogućuje djeci dublje i šire proučavanje odabrane tematike, potiče dječju radoznalost, želju za spoznajom, na zabavan, maštovit i drugačiji način ( dijete uči čineći u zajedništvu s djecom i drugima u projektu).
Postavljanje i rješavanje problema u projektu vođeno interesima djece djelovati će na razvoj strategija učenja, kritičnog i stvaralačkog mišljenja i dijeljenja ideja s drugima (timski oblik rada).

U projekte uključujemo roditelje i druge odrasle.

Na kraju projekta zajednički (djeca, odgojitelji, roditelji i drugi sudionici) utvrđujemo postignuća, realizacijom plakata, izložbi, predavanja i sl..
Zadovoljstvo koje osjetimo u radu na nekom projektu daje nam bogatstvo za život, pa smo bogatiji za još jedno iskustvo.


Neki od naših projekata ove pedagoške godine:

  • ”Jež”,
  • ”Jabuka”,
  • ”Grožđe”,
  • ”Liječnik naš prijatelj”,
  • ”Zima”,
  • ”Pahuljice”,
  • ”Snjegović”,
  • ”Zeko traži stan”,
  • ”Zdravlje”,
  • ”Ptice”,
  • ”Eko projekt- voda”
  • , ”Prijevozna sredstva”,
  • ”Tramvaj”,
  • ”Gledam svoj grad”,
  • ”Brojevi”,
  • ”Slova”,
  • ”Maske” ,
  • ”Rasadnik”,
  • ”Kukci”,
  • ”Ruke prijateljstva”,
  • ”Bicikl” i drugi …..

Ispiši stranicu