Projekti
Kako nastaju dječji projekti u našem vrtiću?
Na osnovi zanimanja djeteta/nekolicine djece iz odgojne skupine za neku temu. Primjerice djecu zanima: što radi poštar, kako se izrađuju instrumenti, čemu služe muzeji, zašto je gužva u prometu, kuda ide voda iz cijevi, kako raste biljka iz sjemena… itd….
Uloga odgojitelja u projektu je da uočava i podržava dječje interese, dodaje nove materijale, sredstva, aktivnosti, sadržaje i dr....u djetetove aktivnosti, čime omogućuje djeci dublje i šire proučavanje odabrane tematike, potiče dječju radoznalost, želju za spoznajom, na zabavan, maštovit i drugačiji način ( dijete uči čineći u zajedništvu s djecom i drugima u projektu).
Postavljanje i rješavanje problema u projektu vođeno interesima djece djelovati će na razvoj strategija učenja, kritičnog i stvaralačkog mišljenja i dijeljenja ideja s drugima (timski oblik rada).
U projekte uključujemo roditelje i druge odrasle.
Na kraju projekta zajednički (djeca, odgojitelji, roditelji i drugi sudionici) utvrđujemo postignuća, realizacijom plakata, izložbi, predavanja i sl..
Zadovoljstvo koje osjetimo u radu na nekom projektu daje nam bogatstvo za život, pa smo bogatiji za još jedno iskustvo.
Neki od naših projekata ove pedagoške godine:
- ”Jež”,
- ”Jabuka”,
- ”Grožđe”,
- ”Liječnik naš prijatelj”,
- ”Zima”,
- ”Pahuljice”,
- ”Snjegović”,
- ”Zeko traži stan”,
- ”Zdravlje”,
- ”Ptice”,
- ”Eko projekt- voda”
- , ”Prijevozna sredstva”,
- ”Tramvaj”,
- ”Gledam svoj grad”,
- ”Brojevi”,
- ”Slova”,
- ”Maske” ,
- ”Rasadnik”,
- ”Kukci”,
- ”Ruke prijateljstva”,
- ”Bicikl” i drugi …..
Ispiši stranicu